Coronaprotocol

Geachte klant van Lens,

Omdat we helaas nog steeds met Corona te maken hebben, vindt u hieronder een overzicht omtrent de protocollen die wij hanteren in al onze filialen.

Wij verzoeken u het volgende te doen

  • Vanaf zaterdag 6 november is het dragen van een mondkapje weer verplicht. We verzoeken u daarom dringend een mondkapje te dragen in de winkel. Medewerkers van Lens dragen medische mondkapjes.
  • Probeer in de winkel zoveel mogelijk de 1,5 meter afstand te respecteren.
  • Maakt u s.v.p. voor alle bezoeken aan de winkel, uitgezonderd het afhalen van lenzen en/of vloeistoffen een afspraak.
  • Ook als u een bril of zonnebril uit wilt zoeken, graag een afspraak maken.
  • Omdat wij alles op afspraak doen en per afspraak meer tijd nemen, verzoeken we u de afspraak ook serieus te nemen. Als u een afspraak maakt, komt u dan ook. Bel anders minimaal twaalf uur van te voren af.
  • We plannen extra tijd in voor onze afspraken, zodat we met minder mensen in de winkel zijn en tijd hebben om tussendoor schoon te maken. U krijgt 24 uur van te voren een mail ter herinnering.
  • Als u hoest, verkoudheidsverschijnselen of koorts heeft, komt u dan niet naar de winkel.
  • Als u ziek bent geweest, komt u dan pas naar de winkel als u minimaal 24 uur klachtenvrij bent.
  • Als u komt, bent u uiteraard welkom, maar het liefst alleen.
  • Als u in de winkel komt verzoeken wij u de handen de wassen. We hebben handdoeken die na éénmalig gebruik gewassen worden.
  • Houdt u zich s.v.p. aan de aanwijzingen van het personeel.
  • Als u geen last heeft en geen problemen heeft van uw lenzen, kunt u de lenzen ook telefonisch of via e-mail bestellen.

Daarnaast doen wij het volgende

  • Bij verschijnselen die kunnen wijzen op Corona wordt ons personeel getest.
  • Contactoppervlakken worden met regelmaat ontsmet.
  • Er zijn bij de balie spatschermen geplaatst. We beschikken ook over verplaatsbare spatschermen voor glasadviezen en instructies.
  • Wij wassen voortdurend onze handen.
  • Wij dragen mondkapjes.
  • Wij hebben daar waar mogelijk verschillende wachtruimtes ingericht en anders de stoelen uit elkaar geplaatst, zodat u op gepaste afstand kunt wachten.


Wij hopen op uw begrip voor deze maatregelen en rekenen erop dat wij op die manier onze bijdrage kunnen leveren om verdere verspreiding van het virus te voorkomen en u een veilige omgeving te bieden waarbinnen u gebruik kunt maken van de dienstverlening van Lens.

Mocht u niet in staat zijn naar onze winkels te komen, kunt u via de mail of telefonisch uw lenzen of vloeistoffen bestellen. Wij zullen er uiteraard zorg voor dragen dat dit in orde komt. 

Wij houden u op de hoogte mocht daar aanleiding toe zijn en danken u voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Lens


Laatste update 4-11-2021